Anmeldelse: En historie om forbudt kærlighed - "21 forbudte kys" af Lauren Blakely

Gæsteanmeldelse: Signe Holst Hansen anmelder "21 forbudte kys" af Lauren Blakely

17-årige Kennedy er datter af en af Hollywoods mest populære serieforfattere. Hun er vant til et liv fyldt med fester, mediepersonligheder og flot tøj. Hendes mor har en ny kæreste hver anden uge, og Kennedy er ualmindeligt træt af den evige skare af mænd, der vandrer ind og ud af hendes liv. Og dog. Der er nemlig en af de mænd, som hendes mor aldrig har vist interesse for. En af de mænd, som bare er anderledes end de andre. En af de mænd, som får Kennedy til at smile, bare ved tanken om en sms med ordet ”hej”. Og den mand er Noah Hayes.

25-årige Noah er en succesfuld agent. Hans vigtigste klient er Jewel Stanza, og hendes tv-serie har ikke bare gjort ham rig og succesfuld, den har også bragt ham i nærkontakt med den helt store kærlighed. Han har aldrig mødt en pige, han har så meget til fælles med. En pige, der kan få ham til at glemme alle sine problemer. En pige, der altid kan få ham til at smile. Han ved, det er forkert. Han ved, Jewel ville få et føl, hvis hun fandt ud af det. Men han kan gøre ikke noget ved det. Kennedy er måske kun 17, men han er dybt og inderligt forelsket i hende alligevel.

Bogens synspunkt skifter mellem Kennedy og Noah, hvilket giver et godt og nuanceret blik ind i deres respektive følelser. Historien er nok mest tiltænkt unge piger, men Hollywood-glamouren der gennemsyrer bogen, vil være underholdende for de fleste. 21 Forbudte Kys er en sød fortælling om venskab, familie og tilgivelse. Men over alt det, stråler den episke historie, om altoverskyggende, men forbudt, kærlighed.

____________________
Om: 21 forbudte kys af Lauren Blakely

21 forbudte kys er en vidunderlig bog om den 17-årige Kennedy, der forelsker sig i sin mors agent. Det er en historie om at være ung og forvirret og om, at forsøge at finde en mening og et holdepunkt i en ellers kaotisk tilværelse. Ikke mindst er det en historie om forelskelse – den helt store, altoverskyggende slags.

Læs en gratis smagsprøve af 21 forbudte kys her.

Lauren Blakely er New York Times og USA Today bestsellerforfatter. Hendes bøger har solgt mere end en million eksemplarer alene i USA og er oversat til flere sprog.

• Williammype on