"Rislende, kriblende og berusende" - Anmeldelse: Jamaica Lane af Samantha Young

Anmeldelse: Jamaica Lane af Samantha Young

Af: Pia Bechmann

"Det er den mest perfekte og romantiske historie, som virkelig får følelserne i spil. Romanen indeholder alt hvad jeg overhovedet kan forlange og fik mig til både at grine og græde snot ud over det hele."

Samantha Young
Samantha Young

Fuldstændigt mind blowing og åndeløst spændende! Jamaica Lane er en berusende kærlighedsroman, der giver rislen ned af ryggen og kriblen helt ud i tåspidserne.

Jamaica Lane er tredje selvstændige bind i Dublin Street-serien, som jeg har læst med allerstørste fornøjelse. Samantha Young er forbandet god til at beskrive følelser af sorg, lykke og forelskelse i en sådan grad at man kun modvilligt slipper bogen før sidste side er vendt. Seriens faste holdepunkter er vibrerende Edinburgh og en sammentømret vennekreds, der er som én stor familie. Det er næsten en lettelse at læse en serie, hvor man bliver i det samme genkendelige miljø, for det giver plads til at man kan fordybe sig i karaktererne og deres fortælling. Og hvilket kærlighedsdrama Young har skruet sammen!

Det er den mest perfekte og romantiske historie, som virkelig får følelserne i spil. Romanen indeholder alt hvad jeg overhovedet kan forlange og fik mig til både at grine og græde snot ud over det hele.

Samantha Young har overgået sig selv med Jamaica Lane, som slog benene fuldstændigt væk under mig!

Jamaica Lane af Samantha Young

26-årige Olivia er flyttet til Edinburgh for at starte på en frisk. Selv om hun er både sød, sjov og meget smuk, er hendes selvtillid nærmest ikke eksisterende, og når det kommer til fyre – helt katastrofal! Da fyren Benjamin vækker Olivias interesse, aner hun ikke hvad hun skal stille op. I et øjebliks desperation beslutter hun sig for at spørge sin bedste ven Nate om hjælp. Nate er en player, som kan få enhver kvinde til at flå tøjet af med blot et enkelt brændende blik, og hvis nogen kan lære hende forførelsens kunst er det ham. Nates accept sætter et altfortærende begær i gang, som udvikler deres forhold til flammende hot romantik og mere end blot en venskabelig tjeneste. Men fortiden rører på sig og truer med at knuse dem begge.

Jamaica Lane af Samantha Young

_
______________________